Mi-am petrecut mai bine de 20 de ani in managementul afacerilor si colaborarea cu oameni cheie din organizatii puternice m-au ajutat sa descopar ca, indiferent de factorul lingvistic, cultural sau personal, cei care domina mediul de afaceri al secolului 21 au, cu siguranta, nenumarate trasaturi comune.

Independenti, creativi, cu o puternica determinare si perseverenta, avand capacitatea de a-si insusi rapid mecanismele care pun in miscare capitalurile sau aceea de a privi nereusitele ca pe o experienta revelatoare, adevaratii antreprenori s-au dovedit a fi aceia care au, mai presus de toate, un apetit crescut pentru risc provenit din dorinta de a domina piete si de a face performanta.

Aflati permanent sub presiunea obtinerii rezultatelor, oamenii cheie sunt responsabili nu doar pentru rezultatele financiare ale companiei ci si de destinele angajatilor, partenerilor, clientilor, care isi proiecteaza planurile de viitor si in functie de evolutia companiei, motiv pentru care nu isi permit niciodata gradul de relaxare al unui simplu salariat, responsabil strict pentru propriile activitati.

Conectarea la mediul de afaceri si experienta mi-au permis sa inteleg in mod obiectiv o afacere, sa o privesc in ansamblu si din toate unghiurile, sa pun intrebarile potrivite pentru a descoperi rapid raspunsurile, identificand solutii si implementandu-le, optimizand rezultatele generale ale intregii organizatii, nu doar a anumitor sectoare. In final, cel mai important este sa ne lasam guvernati de regulile productivitatii si eficientei: cum sa facem mai mult in mai putin timp, cu mai putin efort fizic si material deoarece, dincolo de toate, activitatea unei companii se interpreteaza in rezultate financiare.


Diferentele majore dintre rolul echipei mele si un proiect cu resursele interne ale societatii sunt:

  • Experienta de pe pozitiile cheie in managementul afacerilor.

  • Focusul pe problemele reale ale organizatiei si pe oportunitatile de dezvoltare

  • Capacitatea de a diagnostica situatii avand o viziune proaspata si obiectiva

  • Identificarea beneficiilor pe termen scurt dar si cresterea valorii adaugate pe termen lung

  • Asumarea responsabilitatii pentru solutiile propuse

  • Determinarea si pasiunea de a indentifica solutii menite sa atinga un scop comun

  • Masurarea succesului personal prin succesul atins de catre organizatii-client

  • Avantajul de a nu periclita desfasurarea activitatii curente ale organizatiei

Adrian Ionut Angelescu

Adrian Ionut Angelescu

Analist Financiar Senior

Control de gestiune, bugete, raportare pentru proiecte majore de infrastructura si constructii.
Am acumulat experienta in domeniul financiar si operational intr-o perioada de 10 ani de activitate in companii de top printre care Egis Romania, BCR, Vodafone Romania. Sunt un colaborator cheie in ceea ce priveste Bugetare, Externalizare, Analiza financiara, Controlul de gestiune, Negociere, Management si Dezvoltare.

Laura Carmen Florescu

Laura Carmen Florescu

Analist Economist

Cu mai mult de 20 de ani de experiență profesională dintre care 10 ani avand rol principal in dezvoltarea si implementarea proiectelor de restructurare, reorganizare, optimizare si eficientizare a strategiei si a modelului organizational, a activitatii si costurilor activelor precum si a activitatii de achizitii de bunuri si servicii diverse. Printre companiile in cadrul carora am activat se numara Romtrans, Telemobil (ZAPP) si Erste BCR.

Marius Moroianu

Marius Moroianu

HR Consultant Senior - Colaborator

HR profesionist cu o experiența vasta în managementul resurselor umane.
Dupa 12 ani de experienta in domeniul HR am dezvoltat un real interes fata de companiile care au in vedere angajatul ca principala sursa de succes. Sunt mereu interesat de proiecte noi in domeniul resurselor umane datorita dorintei de aplicare a solutiilor optime ce aduc un real aport in cadrul organizatiilor sau companiilor ce functioneaza pe diverse structuri.