ORGANIZATIA

550000
mp de constructie
Partea administrativa pentru toate sediile
440
de angajati

(activitati administrative, utilitati, reparatii, curatenie, parc auto etc.)
Probleme Identificate
Costurile de intretinere a celor 700 de sedii erau foarte ridicate din mai multe motive:
– toate activitatile si achizitiile aferente erau efectuate in mod descentralizat;
– de multe ori personalul local avea ca sarcini de serviciu alte activitati decat cele specifice;
– nu exista o evidenta a consumabilelor, fara sa mai vorbim de eficientizarea activitatii personalului, a costurilor cu salariile, etc.
SOLUTIA APLICATA
Primul pas in rezolvarea problemelor identificate a fost introducerea devizelor electronice zilnice. Totusi, acestea nu erau suficiente pentru eficientizarea costurilor. Solutia optima a fost alcatuirea unui Caiet de Sarcini – in vederea sustinerii unei licitatii centralizatoare, cu detalierea intretinerii recurente si “la cerere” calculate la metrul patrat de spatiu util.
Acest Caiet de Sarcini este un document exhaustiv, tinand cont de fiecare aspect din cadrul organizatiei – partea administrativa. De asemenea, licitatia a fost organizata la nivel national, Caietul de Sarcini impunand furnizorului sa angajeze pentru desfasurarea acestor activitati parte din personalul administrativ existent din cadrul organizatiei.
BENEFICII
-
Economie de 1 milion euro / luna, dupa primele 2 luni
-
Urmarirea facila a cheltuielilor, prin plata unei singure facturi lunare catre furnizorul de servicii
-
Controlul activitatilor de intretinere in mod centralizat
-
Cresterea calitatii serviciilor si confortul untilizatorului final